Je kan bij de ombudspersoon een klacht indienen als je vindt dat je patiëntenrechten niet zijn gerespecteerd. Je dient je klacht schriftelijk of mondeling in.   De ombudspersoon bezorgt je een ontvangstbewijs.  De ombudspersoon gaat je eerst vragen om rechtstreeks contact op te nemen met de zorgverlener met wie je een conflict hebt.  Als jullie er onderling niet uit geraken,…

De volledige inhoud van deze fiche is enkel toegankelijk voor leden van Helder Recht.

Om toegang te krijgen :

Nog geen lid?

Vraag info over onze abonnementen

Ontdek al onze diensten

Je vindt meer info:

De volledige inhoud van deze fiche is enkel toegankelijk voor leden van HelderRecht.

Om toegang te krijgen:

Nog geen lid?

Vraag info over onze abonnementen

Ontdek al onze diensten

Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) Click op de afbeelding om meer te weten te komen over Creative commons

Misschien vindt u deze fiches ook interessant